Regulamin płatności
Regulamin dokonywania płatności w serwisie Przelewy24
1. Serwis Przelewy24 (zwany dalej „Serwisem”) jest własnością firmy PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, serwis@paypro.pl. Wszelkie uwagi i reklamacje prosimy kierować pod wymienione telefony i adresy.
2. Serwis Przelewy24 jest internetowym serwisem usługowym, pośredniczącym w przekazywaniu płatności pomiędzy Klientem i Sprzedawcą. Serwis udostępnia Klientom różnorodne metody wykonywania płatności, przyjmuje płatności Klientów na swoje konta, potwierdza Sprzedawcy zrealizowanie płatności i przekazuje te płatności na konto Sprzedawcy.
3. Każda płatność inicjowana w serwisie otrzymuje niepowtarzalny numer transakcji oraz hasło nadawane przez serwis. Klient powinien zachować ten numer i hasło dla celów kontroli stanu tej płatności, zapłaty poprzez przedpłatę powstałą z tej płatności oraz reklamacji płatności.
4. Każda wpłata dokonana na jedno z kont bankowych PayPro lub jego agentów jest dedykowana na realizację wyłącznie tej transakcji, której numer został wprowadzony jako tytuł wpłaty. W przypadku podania w tytule przelewu błędnego numeru transakcji spółka PAYPRO nie ponosi odpowiedzialności za cel na jaki pójdą wpłacone środki.
5. Na wykonanie płatności w serwisie Klient otrzymuje 15 minut czasu. W tym okresie serwis oczekuje na potwierdzenie wykonania płatności. Po otrzymaniu potwierdzenia serwis informuje Klienta i ZleceniaAkademickie.pl o poprawnym wykonaniu płatności.
6. Jeśli Serwis Przelewy24 przez 15 minut nie otrzyma potwierdzenia wykonania płatności, informuje Klienta o przekroczonym okresie oczekiwania na potwierdzenie, a do ZleceniaAkademickie.pl zostanie przekazana informacja o błędnej płatności.
7. Potwierdzenie płatności w serwisie zapewniają:
8. Przedpłaty:
9. Wykonując płatność przelewem bankowym z wykorzystaniem aplikacji BankBrowser, Klient uruchamia w trybie natychmiastowym realizację swojego zlecenia. Dlatego Klient akceptuje i oświadcza, że dokonany przelew jest ostateczny i wiążący. Odwołanie lub zmiana tego przelewu przez Klienta bez wiedzy spółki PayPro będzie traktowana jako próba świadomego wyłudzenia Towaru (Usługi) bez zamiaru zapłaty i zgłaszana organom ścigania, a Klient za takie działanie ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą względem spółki PayPro lub jej Sprzedawców.
10. Serwis nie udostępnia danych identyfikacyjnych (osobowych, adresowych, firmowych) Klientów, zgromadzonych w serwisie. Dane te są wykorzystywane tylko w przypadku zwrotu należności lub reklamacji i tylko do realizacji tych operacji.
11. Pośrednictwo serwisu w przekazywaniu płatności Klientów poprzez konta serwisu nie upoważnia Klientów do dochodzenia odsetek od wpłat umieszczonych tymczasowo na kontach serwisu.
12. Reklamacje transakcji przyjmowane są w formie pisemnej na e-mail na adres: serwis@paypro.pl i winny zawierać: adres e-mail Klienta, numer Transakcji, kwotę Transakcji, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę Transakcji oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność Klienta (w przypadku płatności kartą płatniczą – nazwa karty). Po 90 dniach od daty powstania transakcji (przedpłaty) personel serwisu ma prawo odmówić rozpatrywania reklamacji do tej transakcji.
13. Klientem serwisu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca zdolność do czynności cywilno-prawnych, lub podmiot gospodarczy lub firma posiadająca osobowość prawną.
14. Osoby wykonujące płatności poprzez serwis wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez DialCom24 sp. z o.o., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań oraz jej spółkę zależną PayPro SA w celach związanych wyłącznie z działalnością serwisu. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133,poz. 883) jest DialCom24 oraz PayPro.
Warunki zwrotu środków
1. W przypadku, gdy Uczestnik wyrazi chęć odzyskania wpłaconych środków finansowych, prosimy o kontakt telefoniczny/mailowy lub wysłanie pisma zawierającego informację o chęci rezygnacji. Pisma prosimy kierować na adres siedziby firmy edu-KREACJA ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, powinno ono zawierać: